A vásárlás menete:
A termékek között megtalálta a keresett terméket, akkor a termék alatt megtalálható a kosár. Itt megadható a vásárolni kívánt darabszám és lehetőség van átlépni a következő termékhez. Ha megvannak a termékek, akkor kosár tartalmának listája alatt található PÉNZTÁR gombra kell kattintani. Ennek segítségével lehet megvásárolni a terméket, regisztráció után. Regisztráció és a kosár tartalma megérkezik a központba, ahonnan azonnali visszajelzést kap a regisztrációban megadott e-mail címre.
A https://www.centralsec.hu bal oldali menüpontján található a felhasználói regisztráció, ez lépésről lépésre végigvezet a folyamaton. Regisztrációról azonnali értesítést kap e-mail-en. Ha így regisztrál, akkor legközelebb már csak be kell lépni.
Fizetési feltételek:
A megrendelt terméket kifizetheti:
- Banki előre utalással (Proforma számla alapján)
- A termék átvételekor, a futárnak
Garanciális feltételek:
Az általunk forgalmazott termékekre a következő garanciális feltételek vonatkoznak:
- Internetes megrendelés esetén 8 munkanap csereszavatosság a fent leírtak alapján. -Internetes
megrendelés esetén 8 munkanap csereszavatosság a fent leírtak alapján,
illetve egy év garancia,( vagy ha a gyártó másképpen nem rendelkezik)
- A csereszavatosság csak és kizárólag olyan készülékre vonatkozhat,
amelyet a fent leírt határidőkön belül, a vásárlást igazoló
dokumentumokkal és (ha a termék garanciaköteles) garancialevéllel,
eredeti csomagolásban jut vissza hozzánk, és rendeltetésszerű
használatra alkalmatlan.
Javítási feltételek hiba esetén:
Meghibásodás esetén vagy személyesen juttatja el cégünkhöz a terméket, vagy futárszolgálattal juttatja el hozzánk! Mindkét esetben csatolt dokumentumban, személyes leírásban kérjük a következő adatokat:
- Név, cím, elérhetőség
- A javításra leadott készülék pontos típusa.
- A hibajelenség pontos leírása (ez nagyon fontos a gyors és korrekt javítás elvégzése érdekében!)
- Kérjük csatolja mellé a vásárlás idejét bizonyító számlát és vagy a garancia papírt!
- Szervizünk, átvételi bizonylatot ad, majd szervizeljük a terméket!
- A szervizátvételi lapon található feltételeket mindig figyelmesen
olvassa át mielőtt aláírásával elfogadja a szervizfeltételeket. A
továbbiakban nem áll módunkban ezen módosítani.
Mikor érkezik meg a csomag?
A csomagot a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. A csomagfeladás után 24-órával vehető át a csomag. A feladást követő nap délután 16-óráig érkezik meg a csomag! Házhozszállítás esetén kötelezően szükségünk:
- Pontos cím, irányító szám
- Telefonszám
Amennyiben olyan terméket választott, ami elfogyott vagy nincs raktáron, akkor cégünk egyeztet a termék gyártóval, ennek átfutási ideje változó, ezt cégünk munkatársa egyezteti a megrendelővel ( termék visszajelzését,várható szállítási idejét)
Mit a teendő, ha sérült csomag érkezik a Futárszolgálattól?
Az átvett csomagot(kat) az átvétel után, ha mód van rá, kérjük
lefényképezni a sérülést! A csomag kibontása után a sérült termékeket
listázni, a sérülés minőségét leírni szíveskedjen. Ezen, az adatokat
e-mail címünkre elküldeni info @ centralsec . hu ,Ez az e-mail cím
védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a
megtekintéshez. ezt követően kollégánk a megadott telefonos
elérhetőségen felkeresi önt, és elmondja a további teendőket!
Munkatársunk ilyenkor értesíti a futárszolgálatot és az egyeztetést
követően a sérülés jelentése után kiküldik a futárszolgálatot, a sérült
termékeket elszállítják, és visszaszállítják a cseredarabot a saját
költségükön!
Számlázás – Szállítás :
A regisztrációkor megadott névre, vagy cégnévre számlázzuk a termékeket. Szállítás esetén is erre a címre küldjük a csomagot, kivétel képez, ha külön szállítási címet is megadtak. Külön szállítási cím megadása esetén a szállítási címre küldjük a csomagot.